VINTERFEST Publicerat 18 februari, 2014 av nyfrida På fredag den 21/2 kl 18.30 är alla varmt välkomna på barnens vinterfest. Sång av Miniton och Glädjeton + lite annat smått och gott som händer. Fika efteråt 🙂