Snart är sommaren här på riktigt med semestrar och allt vad det innebär! Vi vill fortsätta mötas under sommaren så vi kommer varje söndag att bjuda in till sommargudstjänster. Mellan v. 26-33 kommer det att vara enklare gudstjänster i församlingsvåningen med olika musikinslag, vittnesbörd, kortare predikningar, bönestunder och framförallt en god gemenskap. Ett perfekt tillfälle att bjuda med dig släkt och vänner som är uppe i Norrbotten och hälsar på under sommaren.
Hoppas att vi ses i sommar!
