Läger och dop

Efter en kall och regnig juli for vi på läger till Lillstrand utanför Älvsbyn. Vädret hade kunna vara bättre men lägret var fantastiskt på många sätt. Stämningen var på topp och barnen lekte och umgicks, samlingarna var något som många bär med sig länge och frivilliga bönen blev ett möte med Gud själv för både barn och vuxna. bild_resized_1IMG_0688

Dessutom fick vi vara med om 3 dop, Elin, Erik och Oskar lät döpa sig nere vid badstranden men en vy som var himmelskt vacker.

”Tack Gud för att du var med på lägret och visade din härlighet, välsigna alla barn och vuxna denna höst”