När vardagen (kanske ordagrant) kör över dig och mig, när allt snurrar på och vi är inne i ”jag och mitt” så tror vi i vår församling att det är både nyttigt men också väldigt skönt att få lyfta blicken och låta Guds perspektiv komma i fokus.
Därför vill vi välkomna alla som vill till en helg med bön och tillbedjan i fokus. Vi kommer att ha besök av Gustav Jacobson från Skellefteå som brinner för bön, tillbedjan och lovsång.
Kom och inspireras, bli uppmuntrad, men framför allt: kom och låt Gud möta dig just där du är!
LÖRDAG 8/2
14.00 Bön och lovsång, worksho
p
18.00 En kväll i tillbedjan, kom och var en stund inför Gud!
SÖNDAG 9/2
11.00 Gudstjänst, Gustav predikar
18.00 Du & Gud, en enklare gudstjänst.