Vad vill Gud med mitt liv och vår församling i Boden denna höst? Hur kan vi få vara med och sprida kärlek och värme bland våra vänner?
Söndag 20/10 har vi en bön och fastedag. Ta tillfället att under en dag vara i bön både för ditt eget liv och din vardag, men också för församlingen. Vi utmanar också till fasta under denna dag – testa att ge Gud en dag av dina intressen och vardagssysslor och låt honom tala in i ditt liv.
Vi kommer att anordna bönesamlingar vid 3 tillfällen i kyrkan, 8-10 är det bön, 11-12.30 är det gudstjänst, 15-16.30 är det bön och 18-19.30 är det storbönemöte. Kom en stund, var med hela tiden – precis som du vill.
Varmt välkomna!
