Du kanske har börjat fundera på vad du ska göra på midsommar? Då skulle jag råda dig att fara till Arnemark och vara med på de mötena som anordnas där! Under fredagen och lördagen och söndag förmiddag är det fullt med gudstjänster, prat, barnmöten, aktiviterer, relationer, matservering, Gudsmöten, konsert, kiosk och en massa fika!
Välkommen att vara med!
Mer info: www.ksn.se