Varmt välkomna på kvinnofrukost på Noah´s Café lördag den 27 april! Ta dig tid att sitta ner i lung och ro i den mysiga miljön på Noah´s. Vi äter en god frukost tillsammans, lyssnar på ett kortare seminarie, samtalar och reflekterar om allt mellan himmel och jord!
Maila Frida på nyfrida@hotmail.com om du vill ha en biljett så lägger vi undan det till dig (finns bara 40 platser…)