Lägereko! Publicerat 9 april, 2013 av nyfrida På fredag är det dax att minnas Sportlovslägret, kl 18.45-20.00 är det LÄGEREKO i kyrkan! Välkomna alla barn och vuxna som vill få en glimt av vad vi gjorde 🙂